marloesopreis.reismee.nl

Aankomst Quito, Ecuador

Nou, he he daar ben ik dan! Na een monstertrip van veel te lang en veel te veel overstappen (dat krijg je met een goedkoop ticket) ben ik dan in Quito aangekomen.

Gisteravond kwam ik op de luchthaven aan en natuurlijk was de kerel met z´n bordje die beloofd had er te staan in geen velden of wegen te bekennen.Bellen dan maar, dacht ik. Helaas mijn telefoon werkt hier dus niet.Tijdens de overstap opCaracasnog wel, dus had nog goede hoop, maar helaas. Maar gelukkig even wachten later, kwam daarEugiene van het taleninstituut. Deze heeft me in een taxi gezet die me bij het hostel af heeft gezet (zijn eigen auto is kapot, vandaar deze aparte 'aparte ophaalservice' ). In het hostel aangekomen blijk ik de enig gast te zijn (gezellig, not!). Volgens de vrouw van het hostel moet er vanavond nog een meisje komen dat bij het zelfde instituut een cursus gaat volgen, maar volgens hun komt zij zondag pas. Ik hoop eerlijk gezegd wel dat er voor zondag iemand bij komt, is wel net zo gezellig!

Vanochtend zou ik opgehaald worden door Eugiene tussen negen en half tien. Toen ik gisteravond mijn wekker dus wilde zetten kwam ik erachter dat mijn horloge een andere tijd aangaf als de klok op mijn telefoon (ja, welke klopt nou? geen idee!). Heb dus de wekker maar voor de zekerheid vroeg gezet. Ik was dus om half acht al op vanochtend, veel te vroeg! Aangezien het vanochtend mooi weer was besloot ik om naar het instituut te lopen. Verlies ik dus halverwege mijn plattegrond die ik gisteren bij aankomst had ontvangen (typisch!). Gelukkig had ik het telefoonnummer van het taleninstituut meegenomen en ben ik er uiteindelijk wel terecht gekomen. Heb besloten om morgen maar alvast een paar uurtjes les in te plannen. Aangezien mijn 'groepslessen' samen met één andere jongen blijkente zijn die wel al Spaans kan, ben ik erg benieuwd hoe dat gaat, maar dat zien we maandag dan wel weer..

Na nog even geslapen te hebben (zeg nu eerlijk, half acht is echt te vroeg voor zo´n eerste dag pff) was ik aan het bedenken wat ik vanmiddag zou gaan doen, Quitogaan bekijken ofzo. Aangezien het opeens begon te stortregenen en onweren is er eigenlijk niets meer van terecht gekomen. Morgen weer een poging!

Ik ga nu maar even snel opzoek naar winkel om wat te eten te halen voor zo, want het begint al aardig te schemeren.

Bij deze wil ik trouwens alvast mij excuses aanbieden voor alle verjaardagen die ik ga vergeten en alle geboortes die ik ga missen. Maar dat betekend natuurlijk niet dat ik niet van alles op de hoogte wil blijven!! Laat dus zeker alles weten wat er met jullie gebeurd!

x Marloes

Reacties

Reacties

Ingrid

Ha Marloes! Fijn dat je goed aangekomen bent. Hopelijk heb je komende weken beter weer, dan alleen maar regen. Lijkt wel Nederland... Succes met je bijna-prive-cursus, straks kan je binnen no-time vloeiend spaans!
Groetjes, Ingrid

Caroline

Hoi!

Nog interessante mensen ontmoet tijdens je vlucht? Of vooral gewacht tot je op plaats van bestemming was?

Heel veel plezier, geniet ervan! En ik ben erg benieuwd naar je verhalen!

Liefs C.

Rosie

Hey Marloes!

Heel veel plezier meid!
Ik lees graag je verhalen terug.

Liefs Rosie.

Fenneke

Heey!

haha, het eerste wat ik dacht was: Typisch Marloes om zo je reis te beginnen, er moet altijd wel wat "mis" gaan! Fijn dat je goed bent aangekomen, wel een ellende zo'n lange vlucht.
Maar goed, geniet van je eerste dagen en hopelijk gaat de taalcursus vloeiend!
Spreek je snel weer!

xxx Fenn

Desiree

Hey nichtje,

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen.. Geniet ervan en doe voorzichtig..
We lezen je verhalen wel weer..

Kus en Knuffel van de hele familie..

XX Dees

krista

hello wereld-reizend-nichtje,

fijn dat je goed bent aangekomen aan de andere kant van de wereld! heel veel plezier en succs met de talencursus, ga lekker genieten..

liefs Krista en Tenyo

William van Loon

Hey Marloes,

hier een héle jaloerse William op het feit dat je zo'n geweldige reis maakt ;-)

Geniet ervan, maar dat komt denk ik zeker goed.

groetjes William

mieke

hoi meid
wat een opluchtig dat alles goed verlopen is. Jammer dat er verder geen gasten zijn .Kun je wel even goed uitrusten voordat je aan de cursus begint. Hopelijk komje veel leuke mensen tegen en ga je een leuke tijd tegemoet xxxxxxxxxxx

Rob

Hoi, meid.
Het was niet, alleen een lange reis maar ook nog spannend het laatste stuk met het overstappen in Carracas.
Even een ommetje via Bogota zonder dat van te voren te vermelden op je tickit.
Hoop dat het wat drukker en gezelliger wordt, studeer ze.
Groetjes. Rob.

Karen

Hey Mloes,

Fijn dat je goed bent aangekomen! ;-)
Nu maar hopen dat het een avontuurlijke reis gaat worden..
Heb je van het weekend nog wat leuks gedaan?
Ik vond het vrijdag toch nog wel gezellie!
Heel veel succes met je taalcursus en veel plezier daar!
Rust lekker uit en niet te vergeten, Pas goed op jezelf!!

Liefs Karen xx

Erhan

heei Marloes ! ik ben blij dat je goed aan gekomen bent en dat alles in de oorde is (behalve het weer natuurlijk)kan jij niet allen de taalcursus volgen endan terug naar holland vliegen :( ik maak me beetje zorgen maar jij weet wel hoe ik er over denk.
maar toch wens ik je daar veel plezier. ik volg ook hoe je reis gaat lopen.groetjes uit Turkije

Femke

Heej Marloes! Leuk om al iets van je te horen en fijn dat je goed aangekomen bent. Het gaat vast helemaal goed komen daar! Succes met de talencursus en ik lees wel hoe het gegaan is.

Liefs,
Femke

Kristel

Hey Loes!

Ik ben blij te horen dat je goed aan bent gekomen ( heb gisteren Liset al gesproken dus wist het stiekem eigenljik al!) Maar ik ben ontzettend benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken!

Deze site is wel echt ideaal, dan kunnen we mooi bijhouden wat je allemaal doet! Alvast succes bij je cursus en tot het volgende bericht!!!

Dikke X,
Kris

liset

HI lieverd,

Ik heb je al gesproken maar ik zeg nogmaals dat ik echt zooooooooooooo blij ben dat je veilig bent aangekomen ik had me al van alles in mijn hoofd gehaald (onzin natuurlijk maar je kent me) ik wens je heel veel plezier de komende tijd. Aardig doen tegen het andere meisje dat komt he hahaha. Zussie ik mis je nu al maar je gaat de tijd van je leven hebben! geniet ervan. dikke knuffel liset

Ad en Ton

Fijn dat je de reis goed heb doorstaan. Jammer dat de aankomst zo slecht geregeld was en dat je zo weinig medestudenten hebt. Daardoor krijg je waarschijnlijk wel meer prive les, hopelijk. Heel veel plezier en ben zeer benieuwd hoe het je vergaat. VEEL SUCCES.

Ad en Ton

Gideon

Hey Loes
Heel veel plezier daar en hoop dat je een leuke en leerzamen reis gaat hebben.
Ik lees wel hoe het met je gaat en ben benieuwd
Groetjes xxx

Rosie

Hey Marloes!

Super leuk om al je vehalen te lezen en foto's te bekijken. Wij gaan 16 augustus naar Zuid-Frankrijk voor 1,5 week. Heb er al zin in. Ik heb vanmiddag vakantie gekregen voor 6 weken. Heerlijk! Lekker veel winkelen. Geniet er nog van en tot snel! x Rosie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!